18 00 /maand
Scarlet
Maandelijkse kost
  • Scarlet Hot
     18 00
Maandtotaal  18 00

Eerste maand ?

  • Wees gerust, dit is een beveiligde omgeving
  • logoWij regelen gratis je overstap naar deze provider.
  • logoAanbod gegarandeerd up-to-date (last update 02/08/2017 11:49)
 18 00 /maand
Scarlet
Maandelijkse kost
  • Scarlet Hot
     18 00
Maandtotaal  18 00

Eerste maand ?

 18 00 /maand
Scarlet
Maandelijkse kost
  • Scarlet Hot
     18 00
Maandtotaal  18 00

Eerste maand ?

  • Wees gerust, dit is een beveiligde omgeving
  • logoWij regelen gratis je overstap naar deze provider.
  • logoAanbod gegarandeerd up-to-date (last update 02/08/2017 11:49)

Scarlet Hot

Je gebruikt je smartphone regelmatig voor een telefoontje, sms of om te surfen, maar je bent geen fervent gebruiker. Dan loop jij vast en zeker warm voor het Hot-abonnement van Scarlet. Hot staat voor voldoende belminuten, sms’en en mobiele data.

Promoties

Profiteer nog 1 dagen van deze promo
Voor bestellingen vóór 22/08/2019 !
  • Bel, SMS en surf in gans Europese Unie aan dezelfde prijs als in België.

    Het aantal inbegrepen belminuten, sms’en en datavolume zijn geldig in de hele Europese Unie (zone 1). Buitenbundelverbruik wordt aan nationale tarieven aangerekend.

    Ontvangen gesprekken in België en de Europese Unie zijn volledig gratis!

    Bel, sms en surf in volgende landen aan dezelfde prijs en dezelfde voorwaarden als in België:
    Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (inclusief: Guyana, Guadeloupe, Martinique, Monaco, Reunion, St Barthelemy, St Martin), Griekenland, Hongarije, Ierland, Ijsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk (inclusief: Gibraltar), Zweden.
Klant Klantreviews

Ervaringen met Scarlet

Zeer lange wachttijd voor activatie van nieuwe sim kaart gsm.

Nieuw abonnement voor GSM aangevraagd op 30 mei 2017. Pas na een telefonische klacht van mij heb ik de nieuwe kaart ontvangen op donderdag 08 juni. Nu vandaag 12 juni is de kaart nog steeds niet geactiveerd : Bijna 14 dagen afsluiten overeenkomst !!!

Lees meer

12/06/2017, 08:44 - anoniem, Oostende

Klantwaardering
4.0
Prijs / Tarieven
6.0
Klantendienst
2.0
Fakturatie
0.0
Mogen we jouw gegevens gebruiken om je relevante advertenties te laten zien?
Onze partners verzamelen gegevens en gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en te meten.
Bekijk hoe wij en onze partners gegevens verzamelen en gebruiken.
Akkoord