back

ContractRadar

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Terwijl jij geniet, houden wij de markt in de gaten

Thank you for sending the request lorem ipsum.

ContractRadar: energie besparen hoeft geen energie meer te kosten

Wat is ContractRadarContractRadar-100x100?

Maak kennis met onze nieuwe service: de ContractRadarContractRadar-100x100. Onze Radar waakt continu over jouw energiecontract en neemt je zorgen volledig weg. Zo bespaar jij altijd maximaal op je energiefactuur. Dit op basis van je actuele gegevens en jouw voorkeuren. En dat voor maar € 2,40 per maand.

Ja, regel het

De voordelen van ContractRadarContractRadar-100x100

  • Wij zoeken elk jaar voor jou het voordeligste tariefplan.
  • Op basis van jouw verbruik en persoonlijke voorkeuren.
  • Alle formaliteiten worden voor jou in één adem geregeld.
  • Jij bespaart zonder stress, elk jaar opnieuw.
  • Wij houden verder de markt voor jou in het oog.

In 1, 2, 3 al je energiezorgen vergeten

Ja, regel het

Nog eens alles op een rijtje

Standaard overstapservice

€ 0,00 per maand

  • Jij vergelijkt op basis van je gegevens.
  • Jij vult het formulier in om de overstap te regelen.
  • Wij regelen gratis je overstap naar je nieuwe energieleverancier.
  • Jaarlijks ontvang je van ons een reminder om opnieuw te vergelijken.

Premium overstapservice: ContractRadarContractRadar-100x100

€ 2,40 per maand

  • Wij achterhalen je jaarlijks verbruik bij de netwerkbeheerder.
  • Wij maken een gepersonaliseerde vergelijking.
  • Wij houden rekening met jouw contractvoorkeuren.
  • Wij screenen voortdurend de markt, op zoek naar een beter voorstel.
  • Wij informeren je over potentiële besparingen en schakelen je automatisch over.
  • Wij handelen de volledige administratie af.
  • Wij beheren je voorschotfactuur en zorgen dat het bedrag aanleunt bij je werkelijke verbruik.
  • Wij controleren je eindafrekening en gaan na of de leverancier alles correct verwerkt heeft.

Ja, regel het

Veelgestelde vragen over ContractRadarContractRadar-100x100

Wat moet ik doen als ik verhuis?

In principe moet je niet zoveel doen. Je brengt ons op de hoogte van je verhuis en geeft je nieuwe adres door. Wij passen voor jou je ContractRadarContractRadar-100x100 aan en vragen de nodige gegevens op om je energiecontract op het nieuwe adres in orde te brengen. Zo kan jij je focussen op je verhuis.

Wat moet ik doen als ik meerdere verbruiksadressen heb?

Het enige dat jij moet doen, is ons op de hoogte brengen van de verschillende adressen.Voor elk bijkomend adres betaal je € 1,50 per maand bovenop de huidige bijdrage. Wij doen vervolgens de rest en zetten voor elk verbruiksadres de ContractRadarContractRadar-100x100 op. Daarna gaan we aan de slag en vragen alle gegevens op voor deze bijkomende adressen en doen het nodige om te zorgen dat je ook daar het voordeligste energiecontract hebt.

Wat als ik zelf overstap naar een andere energieleverancier?

Dat is niet erg! Je ContractRadarContractRadar-100x100 loopt gewoon verder. Wel vragen we je om ons op de hoogte te brengen van deze overstap. Op die manier kunnen we het contract analyseren en ervoor zorgen dat de juiste tarieven vergeleken worden in onze ContractRadarContractRadar-100x100.

Kan ik dit contract opzeggen? En hoe?

Ja, dat kan. Je kan de ContractRadarContractRadar-100x100 opzeggen voor het einde van je contractduur. Zorg dat je de opzeg ten laatste één maand voor het einde van je contractperiode doet. Je brengt ons schriftelijk op de hoogte van de stopzetting.

Moet ik het contract verlengen na 1 jaar?

Neen, dat is niet nodig. Wij verlengen de ContractRadarContractRadar-100x100 automatisch aan dezelfde voorwaarden. Geen prijsverhogingen of verrassingen bij ons!

Doen jullie hetzelfde met telecom en verzekeringen?

Nog niet, maar we werken eraan. We noteren alvast je interesse in deze extra service en komen hier snel op terug. Want de ContractRadarContractRadar-100x100 zal in de toekomst nog verder uitgebreid worden met extra functionaliteiten én nog meer besparingen.

Ik heb voor de service betaald, maar ik kreeg geen beter voorstel van jullie. Moet ik verder betalen?

Ja. Het feit dat je van ons geen beter voorstel kreeg, betekent namelijk niet dat we je contract en de markt niet gescreend hebben. Het betekent dat je contract niet kon verbeterd worden dit jaar. Maar zoals we je al uitlegden, is dat geen garantie voor de toekomst! Wij blijven de markt volgen, want de kans bestaat dat je contract volgende maand of volgend jaar minder interessant wordt.

Mogen we jouw gegevens gebruiken om je relevante advertenties te laten zien?
Onze partners verzamelen gegevens en gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en te meten.
Bekijk hoe wij en onze partners gegevens verzamelen en gebruiken.
Akkoord