Antwoorden op alle vragen over energie

Ik heb een aanvraag tot overstappen gedaan bij jullie, maar ik heb niets meer gehoord. Hoe komt dat?

Als je bij ons een aanvraag doet om naar een nieuwe energieleverancier over te stappen, gaan wij voor je aan de slag. Dat wil zeggen dat we je nieuwe leverancier op de hoogte stellen, die op zijn beurt de netbeheerder en je oude leverancier verwittigt. Je hoeft zelf dus niets te doen!

Waar je rekening mee moet houden is de wettelijk bepaalde opzegtermijn van 35 dagen: je nieuwe contract kan pas ingaan na die termijn, en dat is ook het moment dat je oude contract afloopt. Het is dus logisch dat je een tijdje niets hoort: pas na 35 dagen zal je contract overgezet worden, en voor de rest hoef je niks van administratie te regelen . Geen paniek dus, alles wordt voor je geregeld, ook al merk je het niet.

Niet gevonden wat je nodig hebt? Contacteer ons

Mogen we je gegevens gebruiken om je relevante advertenties te laten zien?
Onze partners verzamelen gegevens en gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en te meten.
Bekijk hoe wij en onze partners gegevens verzamelen en gebruiken.
Akkoord