Veelgestelde vragen Energie

Ik heb een aanvraag tot overstappen gedaan bij jullie, maar ik heb niets meer gehoord. Hoe komt dat?

Als je bij ons een aanvraag doet om naar een nieuwe energieleverancier over te stappen, gaan wij voor je aan de slag. Dat wil zeggen dat we je nieuwe leverancier op de hoogte stellen, die op zijn beurt de netbeheerder en je oude leverancier verwittigt. Je hoeft zelf dus niets te doen! Waar je rekening mee moet houden is de wettelijk bepaalde opzegtermijn van 35 dagen: je nieuwe contract kan pas ingaan na die termijn, en dat is ook het moment dat je oude contract afloopt. Het is dus logisch dat je een tijdje niets hoort: pas na 35 dagen zal je contract overgezet worden, en voor de rest hoef je niks van administratie te regelen . Geen paniek dus, alles wordt voor je geregeld, ook al merk je het niet.

Niet gevonden wat je nodig hebt? Contacteer ons

Aanbieders.be maakt gebruik van cookies – inclusief cookies van derde partijen – om informatie te verzamelen over de manier waarop bezoekers onze website gebruiken. Hiermee kunnen we je de best mogelijke ervaring bieden, onze website blijven verbeteren en jouw aanbiedingen doen die aansluiten bij je interesses. Door op ‘Akkoord’ te klikken ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Klik voor meer details over ons gebruik van cookies of om op elk moment jouw voorkeuren te wijzigen op ‘Meer informatie, ook over het weigeren van cookies’.
Akkoord